خریداران امروز به طور قابل توجهی بیشتر از آنچه که مدتی قبل انتظار کمک داشتند، از کمک نرم افزار مرکز تماس انتظار راه انداختن کارشان را دارند. آنها نیاز دارند که در کمتر از پنج دقیقه به تماسهایشان پاسخ داده شود، آنها نیاز به پذیرش، در انتخابهای خود مدیریتی دارند، و پیشبینی میکنند که متخصصان باید به خاطر آنها با هم متحد شوند.
نرم افزار مرکز تماس می تواند به مشتریان شما کمک کند تا با تلاش ناچیز این فرضیات را برآورده کنند. نکته کلیدی درک نکات برجسته و مزایایی است که نرم افزار مرکز تماس می تواند ارائه دهد و پس از آن نتیجه گیری کنید که کدام یک را بیشتر می خواهید.
فرمان تماس برنامه ریزی شده
نرم افزار مرکز تماس، پیشرفت تماس های نزدیک و فعال را کامپیوتری می کند. چارچوبهای واکنش صوتی بصری (IVR) - یک عنصر معمولی از نرمافزار مرکز تماس - برای ایجاد خبرهای خوب از قبل ضبطشده، انتخابهای منو و پاسخها به برخی موارد که معمولاً روشن شدهاند، استفاده میشوند.
با یک چارچوب تلفن گویا، مشتریانی که پشتیبان را فراخوانی میکنند میتوانند با فشار دادن یک دکمه با بخش مناسب ارتباط برقرار کنند. آنها همچنین می توانند به داده های ساده، مانند مکان یا ساعات کاری سازمان، بدون انتظار مراجعه به یک متخصص، دسترسی پیدا کنند. این کار متخصصان را آزاد میکند تا با درخواستهای کمک پیچیدهتر مقابله کنند و زمانهای معلق برای مشتریان را کاهش میدهد.